منابع آزمون تیزهوشان نهم 96
نوشته شده توسط : khajenasir

 

 

منابع آزمون تیزهوشان نهم 96
مدارس تیزهوشان مدارسی هستند که سطح تمام برنامه های آموزشی و پرورشی در این مدارس بالاتر از مدارس عادیاست. این مدارس دانش آموزان خود را از طریق آزمون تیزهوشان قبول می کند. ثبت نام آزمون تیزهوشان 96-97 طبق روال هر سال برای پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم در این مدارس برگزار می شود.

"سامانه صداي مشاور تحصيلي"

مشاوره دهنده تخصصي مدارس تیزهوشان

براي تماس با مشاورين ما تنها با تلفن ثابت و بدون گرفتن كد، با شماره 9099071611 تماس بگيريد.

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتي ايام تعطيل

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 96-97
ثبت نام آزمون تیزهوشان بر خلاف ثبت نام تیزهوشان 95-96 برای ورودی های پایه هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان در روز دوشنبه 1395/11/25 تا روز سه شنبه 1395/12/03 در پایگاه اینترنتی ثبت نام انجام شد، و این ثبت نام تیزهوشان به منزله ثبت نام اولیه داوطلبان می باشد. دفترچه راهنمایثبت نام تیزهوشان 96 و شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و نهم،از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. مشخصات و ظرفیت مدارس تیزهوشان 96 هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم و نهم مشاهده خواهد شد.ثبت نام تیزهوشان ششم و نهم همزمان با هم انجام می شود.
طبق بخشنامه آزمون تیزهوشان نهم و ششم تمام مراحل اعم از ثبت نام تیزهوشان 96-97، دریافت کارت، اعلام نتایج تیزهوشان، ثبت اعتراض و پاسخگویی به صورتاینترنتیمی باشد.
کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان یک هفته قبل از ازمون بر روی سایت قابل دریافت می باشد.

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 96-97
پرداخت وجه ثبت نام مبلغ 165000 ریالاست که صرفا از طریق سایت ثبت نام به صورت اینترنتی دریافت و به حساب اختصاصی ادارات کل آموزش وپرورش هر استان واریز می شود.داوطلبان باید ضمن ورود به سایت تیزهوشان، واریز وجه ثبت نام و بار گزاری عکس تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایند.

منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی 96-97 منابع آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی به هفتم مشتمل بر دو دسته سوالاتاستعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی می باشد. 20% نمره آزمون مربوط به استعداد تحلیلی و 80% نمره مربوط به استعداد تحصیلی است.
منابع استعداد تحصیلی شامل قرآن، فارسی، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش، علوم تجربی و ریاضی می باشد.
اما با توجه به اینکه دانش آموزان پایه ششم نمی دانند چه کتابی برای تیزهوشان بخوانیم که در آزمون تیزهوشان 96-97 قبول شویم؟ و با سوالات چهارگزینه ای آشنایی کامل ندارند نیاز بهکتب آموزشی وکمک درسی دارند تا حدودا با نحوه سوالات آشنا شوند. یک مشاور تحصیلی تخصصی در امر برنامه ریزی درسی و مشاوره تحصیلی می تواند کمک بسیاری به دانش آموزان کند و تا حدی این نگرانی و استرس را بر طرف کند.

منابع آزمون تیزهوشان نهم متوسطه 96-97
منابع آزمون تیزهوشان نهم به دهم مشتمل بر دو دسته سوالاتاستعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی می باشد. 20% نمره آزمون مربوط به استعداد تحلیلی و 80%نمره مربوط به استعداد تحصیلی است.
منابع استعداد تحصیلی شامل قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضی می باشد.

در این میان به علت عدم آگاهی والدین و دانش آموزان از نحوه سوالات و برگزاری آزمون، نگرانی به وجود می آید که چگونه برنامه ریزی برای تیزهوشان کنیم تاقبول شویم؟ در نتیجه نیاز به یک برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان ششم و برنامه ریزی درسی برای تیزهوشان نهم نیاز هست. البته دانلود سوالات تیزهوشان 95-96 می تواند به آشنایی دانش آموزان از نحوه سوالات کمک کند.
در این میان دانش آموزان به یک مشاور تحصیلی جهتراهنمایی و برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان نیاز دارند تا با معرفی بهترین کتاب برای قبولی در تیزهوشان ششم و نهم به دانش آموزان کمک کنند. که یک مشاوره تحصیلی با تجربه با توجه به بعد روانشناختی که از دانش آموز به دست می آورد می تواند یک مشاوره کارامد در زمینه برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان در اختیار دانش آموزان قرار دهد.
زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم ونهم متوسطه 96-97تاریخ آزمون تیزهوشان نهم و در اردیبهشت ماه یک روز پس از آزمون پایه ششم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود.
کارت ورود به جلسه داوطلبان که شامل (نام و نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس استعداد درخشان بر اساس اولویت و نشانی دقیق حوزه امتحان) یک هفته پیش از برگزاری آزمون از طریق پایگاه اینترنتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم ابتدایی 96-97
نتایج آزمون تیزهوشان دقیقا مشخص نمی باشد اما بطور معمول نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی تا یکماه پس از آزمون اعلام می شود اما این آمار تقریبی می باشد و صد در صد نمی باشد.
با توجه به اینکه ممکن است نتایج تیزهوشان دیرتر اعلام شوند و داوطلبان ممکن است از آزمون ورودی مدارس دیگر جا بمانند بهتر است که یک تخمین رتبهای از روند امتحانی داشته باشند تا با توجه به آن منتظر بمانند برای اعلام نتایج تیزهوشان، مشاوره تحصیلی می تواند به دانش آموزان به صورت تقریبی به دانش آموز کمک کند.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم متوسطه 96-97
نتایج آزمون تیزهوشان دقیقا مشخص نمی باشد اما بطور معمول نتایج آزمون تیزهوشان نهم متوسطه به صورت سراسری تا یکماه پس از آزمون اعلام می شود اما این آمار تقریبی می باشد و صد در صد نمی باشد.
با توجه به اینکه ممکن است نتایج تیزهوشان دیرتر اعلام شوند و داوطلبان ممکن است از آزمون ورودی مدارس دیگر جا بمانند بهتر است که یک تخمین رتبهای از روند امتحانی داشته باشند تا با توجه به آن منتظر بمانند برای اعلام نتایج تیزهوشان، مشاوره تحصیلی می تواند به دانش آموزان به صورت تقریبی به دانش آموز کمک کند.

سامانه صدای مشاور تحصیلی با کادر مشاوره ای مجرب به صورت رایگان مشاور تحصیلی تلفنی در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. داوطلبان عزیز برای اطلاع از ثبت نام آزمون تیزهوشان 96-97، منابع آزمونو زمان اعلام نتایج آزمون تیز هوشان می توانند با مشاورین ما از 8 صبح تا 12 شب می توانند به شماره 9099071611 در تماس باشند.
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: آزمون تیزهوشان , نتایج تیزهوشان , تیز هوشان ششم , تیزهوشان نهم , سایت تیزهوشان ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: